vi

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Den eviga väntan.......

Av Familjen Ejdervägen 8 - 19 april 2010 20:36

Dag 3 över tiden. Känns som ett utegångsförbud när tonåren är nådda för det här är ganska milt straff  

Bultande fötter, svullna fingrar och en rygg som värker är väldigt lite nackdelar av allt man kan få under en graviditet så jag ska inte klaga, MEN det börjar ändå bli väldigt jobbigt och jag måste också få klaga lite   

I 40 veckor har vi väntat tålamodigt på att få möta den här nya familjemedlemmen, det sista man vill är att vänta ännu längre.

Ett ämne ska sluta proudceras och tre ska börja produceras för att kroppen ska förstå att förlossningen ska sätta igång, och hur gör man för att detta ska ske.

Jag känner ju att hela min kropp skriker att det är klart........

 

Ja det är ju bara att vänta vänta vänta vänta och svara på alla telefonsamtal med frågan - Känner du något?    Inge trött är man på den..

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Familjen Ejdervägen 8 - 20 juli 2010 15:58

Här kommer ngr Theotube klipp...   Theo får hicka....   ...och får vatten. ...

Av Familjen Ejdervägen 8 - 14 juli 2010 08:19

Det händer grejer i rask takt här.... Theo har:- börjat gå på gym - vänt sig om från rygg till mage - skrattar högt och tydligt - badat i varmbassängen på hjortens   Tyvärr så har vi bara bild bevis på en av grejerna... och det kommer här! ...

Av Familjen Ejdervägen 8 - 5 juli 2010 15:33


Tiden går och Theo växer så det knakar, vi är dåliga på att uppdatera "oss"... Så jag samanfattar Theos tid i bilder istället.   ...

Av Familjen Ejdervägen 8 - 8 juni 2010 11:25

Här kommer ett litet klipp på guldklimpen.... Det är så härligt att se när han skrattar.     ps. Lyssna gärna på hans ljud efter nysen i början av klippet.... ...

Av Familjen Ejdervägen 8 - 29 maj 2010 22:55


Ja, då va badrummet klart och bubbelbadet är på plats och fungerar. Då jag precis fött barn och inte får bada på 8 veckor så överlämnar jag det till grabbarna i familjen. Någon måste ju ta kort .......        Jag är inte bitter utan unnar...

Presentation


Vi i familjen...

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Våra favorit länkar

Omröstning

Kommer vi att få en liten flicka eller en liten pojke?
 Pojke
 Flicka

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards